בנק מרכנתיל בכנס השלוחים: פתרונות פיננסיים לעמותות וארגונים

עפר גדנקן No Comments on בנק מרכנתיל בכנס השלוחים: פתרונות פיננסיים לעמותות וארגונים

כמדי שנה, גם השנה השתתף בנק מרכנתיל בכנס השלוחים של חב"ד בישראל, שהתקיים במלון ניר עציון בנוכחות למעלה מ-1,000 שלוחים הפועלים ברחבי הארץ. במהלך הכנס, בו השתתפו נציגי הבנק, הוצגו פתרונות פיננסיים מותאמים לעמותות וארגונים הפועלים בקהילה. ר' חיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים חרדי במרכנתיל: "שמחנו גם השנה כמדי שנה להיות שותפים לכנס המרשים של שליחי חב"ד בארץ הקודש".

צילום: זאבי גרין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בנק מרכנתיל לו היכרות עמוקה עם הצרכים הייחודיים של הקהילה בה הוא פועל, ממשיך להיות שותף ביוזמות קהילתיות. במסגרת זו, השתתף הבנק גם השנה בכנס השלוחים של חב"ד בישראל, בו נכחו למעלה מ-1,000 שלוחים מרחבי הארץ. זהו הכנס השנתי הגדול שמאגד את שלוחי חב"ד מישראל, שהם גם מנהלי מוסדות וארגונים הרושמים עשייה רבה.

נציגי הבנק שהשתתפו בכנס המכובד – ר' חיים הולצברג – ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים חרדי, אהוד אוחנה – מנהל האשראי במרכז עסקים חרדי, שי בוחבוט – מנהל שיווק פלח כללי וחרדי, צבי פרנק – מנהל סניף רבי עקיבא בבני ברק, גואל שורקי – מנהל סניף שבטי ישראל, אורי כהן – מנהל סניף טירת הכרמל, עמוס עטיה – מנהל סניף בית שמש. במהלך היום נפגשו נציגי מרכנתיל עם מאות שליחי חב"ד שהתעניינו בפתרונות פיננסים מותאמים לעמותות וארגונים.

ר' חיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים חרדי במרכנתיל: "שמחנו גם השנה כמדי שנה להיות שותפים לכנס המרשים של שליחי חב"ד בארץ הקודש. אנחנו מתרשמים עמוקות מהעשייה המבורכת".



0 תגובות